ترفندهای مفید برای مایکروسافت ورد
نوشته شده توسط : محمد قاسمی

ترفندهای مفید برای مایکروسافت ورد

هرچقدر از مایکروسافت بدتان بیاید شما نمیتوانید ابزاری به قدرت Microsoft Office پیدا کنید دانلود آموزش ورد و نمیتوانید ابزارهایی را معرفی کنید که بتواند دربرابر آفیس حرفی برای گفتن داشته باشد. کسانیکه تازه با کامپیوتر آشنا میشوند وقتی اسم آفیس را میشنوند اولین نرم افزاری که یاد میگیرند در آفیس با آن کار کنند word است بنا به همین دلیل تصمیم گرفتم ۱۰ مورد از word بگویم آموزش ورد  که شاید شما نمیدانستید.

 

آشنایی با نحوه به اشتراک گذاری پروژه و خروجی گرفتن، آشنایی با نحوه انتخاب و تغییر شکل ظاهری متن و بررسی خصوصیات

در آموزش ورد به شما کمک میکنیم تا اسنادی همچون نامه و گزارشات آموزش ورد را به سادگی ایجاد کنید. در نهایت قادر خواهید بود رنگ مورد نظر را به آن اضافه کنید،آموزش دانلود آموزش ورد ورد به شما یاد میدهد کلیپ هایی را مورد استفاده قرار دهید،فونت های متعددی را به کار ببرید، از جداول استفاده کنید، حاشیه های دلخواه را به سند خود اضافه نمایید.در آموزش ورد به شما  نحوه استفاده از قالب های مختلف برای نامه اداری را یاد میدهیم. همچنین در آموزش ورد نحوه ذخیره استاد به فرمت های مختلف همچون صفحات گروه نرم‌افزاری ویرا وب را به شما آموزش خواهیم داد.

شماره گذاری اتوماتیک

شما میتوانید بطور خودکار هدینگ ها را با استفاده از ویژگی quick part شماره گذاری کنید. یعنی اگر بخواهید هدینگ ها را از نو ترتیب بندی کنید یا هر کدام را حذف کنید شماره گذاری آپدیت میشود و ترتیب عددی آن حفظ گروه نرم‌افزاری ویرا میشود. موس را جایی ببرید که عدد اول قرار است قرار بگیرید و بعد در ریبون روی insert کلیک کنید و روی گزینه Quick part>field کلیک کنید.

در categories گزینه Numbering را انتخاب کنید و تحت هدینگ Field Names گزینه SEQ را انتخاب کنید. در جعبه متنی Field Codes در سمت راست Seq number \n را تغییر دهید و بعد ok را بزنید. در نقطه ای که نمایش آموزش ورد گر قرار گرفته اولی عدد درج خواهد شد اما یک field code است و شما باید آن را به مکان گروه نرم‌افزاری ویرا متنی که میخواهید ترتیب عددی در آن ادامه پیدا کند کپی پیست کنید. سپس همه چیز را با استفاده از CTRL+A لایت نمائید و برای آپدیت کردن تمام فیلدها F9 را فشار دهید عدد بعدی باید در جای خود ظاهر شود.  برای درک بهتر تصویری از word خودم گرفتم.

بازیابی استیل های پیش فرض

گاهی اوقات ممکن است یک سند را که در محل چاپ مثل گروه نرم‌افزاری ویرا یک انفجار به نظر میرسد و همه نوع فونت و رنگی در آن بکار رفته است را به آن جا ارسال کنید. که باعث خستگی چشم و دشوار کننده در خواندن میشود یک ترفند سریع برای اینکار وجود دارد که آنها را اصلاح کنید. تمام متن را انتخاب کنید دانلود آموزش ورد و بعد کلید Ctrl+space را بزنید و تفاوت را نگاه کنید.

یکی از بخش هایی که برای ایجاد نوشته ها به صورت کارآمد تری ارائه شد، دانلود آموزش ورد حالت Outline View است.این حالت میزان کارایی شما و همچنین مدیریت مطالب را تا ۵۰ درصد افزایش میدهد.در این حالت یک تولبار یا نوار ابزار مجزا آموزش ورد برای شما ایجاد میشود که مدیریت به شکل متفاوت تری از این بخش صورت می گیرد.

تولبار موجود در آن شامل جلوه های زیادی مانند هدینگ یا عنوان ها در ۹ سطح ،امکان مخفی کردن بخش هایی از متن ، نمایش بزرگتر بخش های انتخاب شده از متن ،پیش نویس سریع مطالب،کشیدن بخشی از متن و پیست کردن گروه نرم‌افزاری ویرا آن به شیوه ی drag and drop  و… از جمله ویژگی های تولبار پیشرفته تر در این قسمت است.

قابلیت های  word

تبدیل پارگراف متن به جدول و جدول به پاراگراف در کوتاه ترین زمان

یکی از بخش هایی که شاید برای کاربران بسیار کارآمد باشد، آموزش ورد تبدیل سریع متن به جدول و بالعکس است.به این طریق که لازم نیست هر بار در ویرایش خود ، جدول را حذف و مجددا متن دلخواه را در قرار دهیم.

برای این کار کافیست:

در نوار ابزار روی تب insert کلیک کنید.

روی object کلیک کنید و سپس باکس مربوط به object باز می شود.

در باکس ظاهر شده، مطابق با شکل روی Microsoft Graph Chart کلیک کنید و سپس OK را بزنید.

آموزش ورد از موارد ضروری برای هرکس در عصر دیجیتال امروزی است. گروه نرم‌افزاری ویرا  فرقی نمیکند که یک فرد حرفه‌ای در کارتان هستید یا یک دانجشجوی سختکوش؛‌ مهارت داشتن در ورد یک امر حیاتی محسوب می‌شود که از کسب و کارهای حرفه‌ای گرفته تا استفاده روزمره آن کاربرد فراوان دارد. آموزش ورد نه تنها ابزاری انعطاف دانلود آموزش ورد  پذیر و مطمئن برای برطرف کردن نیازها و مدیریت اسناد دیجیتالتان است، بلکه شاخص‌ترین ابزار در پکیج آفیس مایکروسافت نیز هست. برای تسلط به این نرم افزار و ترفندها و پیچ و خم های آن، ما پکیج آموزش ورد ویرا را به شما  پیشنهاد میکنیم.

منبع:

آموزش ورد,دانلود آموزش ورد 2013,دانلود ویدیوی آموزش ورد 2013,ویدئو آموزش ورد 2013,دانلود آموزش تصویری ورد 2013,آموزش ورد 2013 به صورت فیلم,دانلود آموزش word 2013,دانلود آموزش تصویری word 2013,آموزش word,word,ورد,آموزش ورد 2010,آموزش ورد pdf,آموزش ورد 2007,آموزش ورد دانلود,آموزش ورد حرفهای,آموزش ورد 2003,آموزش ورد تصویری,آموزش ورد مقدماتی,دانلود آموزش ورد 2010,تعاملی,آموزش ورد 2016,آموزش حرفه ای ورد





:: برچسب‌ها: آموزش ورد,دانلود آموزش ورد 2013,دانلود ویدیوی آموزش ورد 2013,ویدئو آموزش ورد 2013,دانلود آموزش تصویری ورد 2013,آموزش ورد 2013 به صورت فیلم,دانلود آموزش word 2013,دانلود آموزش تصویری word 2013,آموزش word,word,ورد,آموزش ورد 2010,آموزش ورد pdf,آموزش ورد 2007,آموزش ورد دانلود,آموزش ورد حرفهای,آموزش ورد 2003,آموزش ورد تصویری,آموزش ورد مقدماتی,دانلود آموزش ورد 2010,تعاملی,آموزش ورد 2016,آموزش حرفه ای ورد ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: